Forum forum krakowskiej grupy milosnikow asg Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Ogólnie przyjęte zasady bezpieczeństwa ASG
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum krakowskiej grupy milosnikow asg Strona Główna -> Porady

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rogal
Generał Brygady
Generał Brygady


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków


PostWysłany: Wto 14:34, 10 Kwi 2007    Temat postu: Ogólnie przyjęte zasady bezpieczeństwa ASG

Zasady bezpieczeństwa



Pamiętaj! Podczas zabawy noś zawsze okulary ochronne. Nigdy nie celuj bezpośrednio w twarz osób, ani do zwierząt. Po zakończonej zabawie zawsze opróżnij magazynek. Replikę przechowuj w miejscu niedostępnym dla dzieci.

1. Środki ochrony oczu:

1) Wszyscy gracze airsoft dokładają najwyższej staranności, by spotkania i walki airsoft były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.

2) Każdy gracz airsoft zobowiązany jest posiadać w trakcie walk airsoft środki ochrony oczu, jako organu najbardziej narażonego na uszkodzenia. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.

3) Każdy gracz airsoft, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.

4) Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika airsoft przez cały czas trwania walk airsoft. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa.

5) Gracz airsoft, który zdejmie środki ochrony oczu poza strefą bezpieczeństwa, może być upomniany przez każdego z pozostałych graczy. Nie zastosowanie się do upomnienia bądź ponowne upomnienie, stanowi podstawę do wykluczenia tego gracza z dalszych walk airsoft.

2. Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających.

1) W trakcie trwania walk airsoft obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz zażywania środków odurzających.

2) Spożywanie alkoholu jest dopuszczalne wyłącznie po ogłoszonym zakończeniu wszystkich walk airsoft.

3) Uczestnik walk airsoft, spożywający w trakcie ich trwania alkohol lub używa środków odurzających, może być natychmiast i nieodwołalnie wykluczony ze wszystkich walk airsoft.

3. Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod względem materialnym:

1) Teren walk airsoft, przed jego wykorzystaniem, powinien być sprawdzony pod względem bezpieczeństwa przez organizatora walk.

2) Szczególnemu sprawdzeniu winny podlegać następujące elementy:
istnienie ukrytych dziur, jarów, załomów mogących stanowić zagrożenie dla uczestników,
istnienie przedmiotów (wystające pręty, potłuczone szkło itp.) mogących stanowić zagrożenie dla uczestników,
dostępność terenu dla osób trzecich, co może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa tychże osób,
miejsca stanowiące jakiekolwiek zagrożenie, winny być oznaczone, w miarę możliwości, w widoczny sposób,

3) Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod względem formalnym:
uczestnicy lub organizator walk airsoft sprawdza czyją własność stanowi teren tychże walk, lub pod czyim znajduje się zarządem i uzgadnia możliwość prowadzenia tam walk,
dodatkowo, o walkach airsoft powinny być powiadomione właściwe służby porządkowe (policja, straż leśna itp.), informując przy tym, na czym te walki polegają,

4. Inne środki ochrony i bezpieczeństwa:

1) Na miejscu walk airsoft powinna znajdować się apteczka pierwszej pomocy. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest określony, obowiązek zapewnienia apteczki pierwszej pomocy spoczywa na organizatorze.

2) Dodatkowo na miejscu walk airsoft powinien znajdować się jakikolwiek środek łączności zewnętrznej (np. telefon komórkowy) dla możliwości wezwania pomocy w przypadku zaistnienia wypadku. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest określony, obowiązek zapewnienia środków łączności zewnętrznej spoczywa na organizatorze.

5. Wszelkie inne środki ochrony, takie jak: hełmy, kaski, nałokietniki, nakolanniki, rękawice ochronne, ochraniacze na zęby, są zalecane do stosowania. Ich używanie leży w gestii uczestnika.

Żródło: wmasg.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziki_Zwierz
Generał Brygady
Generał Brygady


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow e-NH-a


PostWysłany: Śro 10:18, 11 Kwi 2007    Temat postu:

tylko ze zazwyczaj bywa tak ze pare punktow niejest przestrzegana sadze ze i tak jesli my bedziemy organizowac strzelanke to zbudujemy wlasny kodex albo posluzymy sie juz istniejacym to jest temat do obgadania i ustalenia ... bo czasami jakas mniej istotna zasada moze niezle zepsuc zabawe moim zdaniem czasami niepotrzebnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin